Velosipēda apdrošināšana ir ne tikai prātīgs, bet arī salīdzinoši izdevīgs pasākums, kas var pasargāt no neparedzētiem zaudējumiem. Lai gan apdrošināšana nav obligāta, ieteicams apsvērt šādu iespēju, it īpaši tiem, kuri izmanto velosipēdu kā ikdienas transporta līdzekli.

Vēlos izcelt to, ka šis rakts nav tapis sadarbībā ar kādu apdrošināšanas kompāniju, kā arī es neesmu saņēmis nekādu samaksu vai priekšrocības no jebkādas personas vai kompānijas. Šo pētījumu veicu pats un viss pieminētais šajā rakstā ir subjektīvs viedoklis. Raksts sākotnēji tika uzrakstīts 2023. gada 17. aprīlī un jaunākā informācija par apdrošinātāju piedāvājumu un manis izvēlēto apdrošināšanu (raksta beigās) papildināta 2023. gada 15. decembrī.

Salīdzinot ar automobiļiem, velosipēda apdrošināšana Latvijā ir relatīvi jauns pakalpojums. Agrāk velosipēds tika apdrošināts kopā ar mājas (iedzīves) apdrošināšanu, bet tagad ir pieejamas arī speciāli velosipēdiem paredzētas apdrošināšanas iespējas.

Ir jāņem vērā, ka dažas apdrošināšanas kompānijas vēl aizvien piedāvā velosipēda apdrošināšanu kopā ar iedzīves apdrošināšanu, taču tas nav nepieciešams visiem. Civiltiesiskā apdrošināšana, kas sedz kaitējumu trešajām personām un viņu īpašumam, ir bieži (ja ne vienmēr) iekļauta velosipēda apdrošināšanas polisē, bet tā nav iekļauta iedzīves apdrošināšanā.

Tāpēc, lai būtu pilnīgi pārliecināts par savu velosipēda aizsardzību, ieteicams veikt nelielu pētījumu un izvēlēties piemērotāko apdrošināšanas risinājumu, kas atbilst konkrētajām vajadzībām un situācijai. Galu galā, ieguldījums velosipēda apdrošināšanā var būt ievērojami mazāks nekā neparedzēta incidenta izmaksas vai zādzības gadījumā.

Velosipēda apdrošināšana - kāpēc interesējos es?

Pirms diviem gadiem iegādājos savu pirmo nopietno un salīdzinoši dārgu velosipēdu, kurš maksāja 2200 EUR. Kaut arī es nekad neatstāju savu velosipēdu bez uzraudzības, es tomēr vēlējos to apdrošināt. Diemžēl, toreiz neviens apdrošināšanas uzņēmums nepiedāvāja lielāku kompensāciju par 1000 EUR gadījumā, ja velosipēds tiktu nozagts.

cube-stereo-120-race-HPA_vk.webp

Mans Cube Stereo 120 Race HPA (2020). Kalpo lieliski, pat ar lielām un biežām slodzēm.

Viena apdrošināšanas kompānija pat piedāvāja iegādāties divas apdrošināšanas polises uz vienu velosipēdu (katra apdrošina 1000 EUR), bet nebija spējīga paskaidrot, kā tiks atmaksāti 2000 EUR par vienu velosipēdu, ja tas tiks nozagts.

Tā kā plānoju iegādāties vēl dārgāku velosipēdu nākamajā sezonā, šogad nolēmu pārbaudīt, vai apdrošinātāju piedāvājums nav mainījies. Šajā rakstā apskatīsim, ko vietējie apdrošinātāji var piedāvāt tev un taviem velosipēdiem.

Ko darīt, ja ar apdrošināto velosipēdu iekļuvi negadījumā?

Šis punkts ir vienāds visiem apdrošinātājiem, bet daži no tiem ir mazliet vairāk pieļaujoši. Lai nodrošinātu labāko iespējamo iznākumu, ieteicams veikt visas zemāk minētās darbības:

  • Ja ir cietusi trešā persona, sniedz iespējamo palīdzību un nekavējoties izsauc ātro palīdzību;

  • Fotografē negadījuma vietu un pēc tam paziņo par notikušo policijai (var arī apgrieztā secībā, bet iesakām veikt fotofiksāciju uzreiz pēc negadījuma, neaiztiekot velosipēdu);

  • Paziņo apdrošinātājam par notikušo un nosūti nepieciešamos dokumentus, lai saņemtu atlīdzību, ja tāda ir paredzēta;

  • Līdz apdrošināšanas atlīdzības pieteikuma iesniegšanai, kā arī kādu laiku pēc tā iesniegšanas (parasti ap trīs dienām), neveic nekādas izmaiņas bojātajam velosipēdam vai trešās personas īpašumam.

velo-apdrosinasana-fotofiksacija-1024x512_vk.webp

Ar fotokameru piefiksē visus ceļu satiksmes negadījuma apstākļus - nodarīto kaitējumu gan tev un tavam īpašumam, gan trešajai personai nodarīto kaitējumu.

Ko darīt, ja apdrošinātais velosipēds ir nozagts?

Arī šis punkts apdrošinātājiem ir vienāds:

  • Nekavējoties ziņo par noziegumu policijai;

  • Paziņot apdrošinātājam par nozagto velosipēdu un iesniegt dokumentus, kas apstiprina zādzību (policijas ziņojumu);

  • Fotografēt vietu, kur velosipēds bija novietots, kā arī zagļa atstātās nozieguma pēdas;

  • Ja apkārtnē ir videonovērošanas kameras, painteresēties, vai nevar dabūt videomateriālu, kurā, iespējams, varētu būt piefiksēts zaglis.

Apdrošināšanas kompānijas

Jāpiebilst, ka atradu tikai četras apdrošināšanas kompānijas, kas piedāvā specifiski velosipēdu apdrošināšanu. Citas piedāvā apdrošināt velo kopā ar iedzīves un civiltiesisko apdrošināšanu. Uzrakstīju arī populārākajām bankām, bet jau iepriekš bija aizdomas, ka tām ir sadarbības līgums ar apdrošināšanas kompānijām, un tā izrādījās taisnība vismaz daļā gadījumu. Piemēram, Citadele piedāvā BTA apdrošināšanu.

Zemāk ir pieejams saraksts ar kompānijām, ar kurām sazinājos, lai uzzinātu iespējas apdrošināt "savus" velosipēdus –

Velosipēdu apdrošināšanu piedāvā tikai četras no šīm kompānijām (If, BTA, Gjensidige un Balcia). Pārējās piedāvā velosipēdu apdrošināt kopā ar iedzīvi, vai arī piedāvā citu kompāniju apdrošināšanu.

Saziņa ar apdrošinātājiem

Visām augstākminētajām kompānijām nosūtīju identisku e-pastu (vai arī nedaudz pielāgoju, jo, manā gadījumā, man jau ir Swedbank mājokļa apdrošināšana). E-pastā minēju, ka vēlos apdrošināt trīs savus velosipēdus (tie neeksistē, bet vēlējos noskaidrot, kāds ir piedāvājums dažādu cenu kategoriju velosipēdiem).

Velosipēdu saraksts:

  1. Cube Aim SL, 29”, aptuvenā cena – 750 EUR, pieminēju, ka iegādājos jaunu iepriekšējā gadā par 859 EUR;

  2. Scott Spark 930, 29”, aptuvenā cena – 4000 EUR ar atlaidi, iegādāts jauns šogad. Ļoti skaists velosipēds, par tiem rakstījām šeit;

  3. Elektriskais velosipēds Trek Powerfly 5 – pieminēju, ka iegādājos pirms gada par 2400 EUR (ar atlaidi).

Uzdotie jautājumi:

  1. Kādas ir iespējas apdrošināt vairākus velosipēdus un vai ir pieejamas atlaides, ja tiks apdrošināti vairāki velosipēdi?

  2. Kādi ir veiksmīgas velosipēda apdrošināšanas nosacījumi?

  3. Vai apdrošināšanas izmaksas būs zemākas, ja kāds no velosipēdiem ir aprīkots ar GPS izsekošanas ierīci?

  4. Vai polise segs citām personām nodarītos bojājumus, ja vaininieks esmu es, un vai apdrošināšana segs bojājuma summu, kas pārsniedz polises pašrisku?

  5. Vai ir iespējams iegādāties atsevišķu apdrošināšanu katram velosipēdam atsevišķi, bet nelaimes gadījumu un civiltiesisko atbildību apdrošināt uz vienu personu?

  6. Vai polises cena palielināsies, ja apdrošinātājs segs kļūdu dēļ izraisītus CSN u.t.t.?

  7. Cik ilgā laikā ir jāziņo par CSN vai velosipēda zādzību, un kādi dokumenti ir jāiesniedz?

  8. Kāds ir apdrošināšanas atlīdzības izmaksas termiņš?

  9. Kāds ir apdrošināšanas atlīdzības izmaksas dokumentu iesniegšanas termiņš?

Velo-apdrosinasana-epasts-1024x684_vk.webp

E-pastu visām kompānijām nosūtīju svētdienā, 2023. gada 2. aprīlī. Jau ir pagājušas vairāk par divām nedēļām un man nav atbildējuši tikai SEB un Luminor – pārējie apdrošinātāji ir gan zvanījuši, gan sūtījuši e-pastus ar atbildēm uz maniem jautājumiem, kā arī pievienojuši dažādus informatīvus bukletus.

Vēlos uzteikt tos apdrošinātājus, kuri tik aktīvi un detalizēti paskaidro visu informāciju. Visvairāk man patika saziņa ar Gjensidige pārstāvi Emīliju, kura sniedza ļoti daudz noderīgas informācijas.

Apdrošinātāju piedāvājums

Kopīgs visiem apdrošinātājiem

Daudz kas ir kopīgs visiem apdrošinātājiem. Šo informāciju uzskaitīšu zemāk:

  • Ir jānodrošina tas, ka ārpus pastāvīgās dzīvesvietas velosipēds atrodas tavā (apdrošinātā) fiziskā uzraudzībā vai aizslēgtās, trešajām personām nepieejamās telpās. Velosipēds var arī būt pieslēgts pie velosipēdu novietnes, staba vai cita noturīga stiprinājuma, kas ir savienots ar zemi un ēku.

  • Velosipēdam ir obligāti jābūt saslēgtam ar slēdzeni – nav svarīga tās cena un drošības pakāpe.

  • Ir jāievēro ceļu satiksmes noteikumus.

  • Apdrošināšanas izmaksas neietekmē tas, ja velosipēds ir aprīkots ar GPS izsekošanas ierīci.

  • Apdrošināšanas atlīdzības izmaksas dokumentu iesniegšanas termiņš nav noteikts nevienam, bet tas ir jāizdara pēc iespējas ātrāk.

  • Apdrošināšanas pakalpojums ir paredzēts fiziskajām personām – velobraukšanas cienītājiem, kuriem braukšana ar velosipēdu nav saistīta ar profesionālo sportu vai profesionālo nodarbošanos. Attiecīgi - šī apdrošināšana nebūs spēkā dažāda veida velosacensībās.

  • Visas polises piedāvā gan nelaimes gadījumu gan civiltiesiskās atbildības apdrošināšanu - attiecīgi tiks segti citām personām nodarītie bojājumi, kas pārsniedz polises pašrisku.

Velosipēda apdrošināšana - If

if-logo_vk.webp

If Apdrošināšana piedāvā trīs dažādu veidu Velo KASKO apdrošināšanas polises –

  • Velo KASKO 500 - 500 EUR (pašrisks 30 EUR), 27,60 EUR gadā;

  • Velo KASKO 750 - 750 EUR (pašrisks 45 EUR), 34,85 EUR gadā;

  • Velo KASKO 1000 - 1000 EUR (pašrisks arī 45 EUR), 39,95 EUR gadā.

Diemžēl lielākas apdrošinājuma summas If nepiedāvā. Katram velosipēdam tiek formēta atsevišķa polise. Apdrošinot divus velosipēdus, ir iespējams saņemt 5% atlaidi, bet, ja apdrošināsi 3 velosipēdus – tad, iespējams, dabūsi pat 10% atlaidi.

Protams, ka velosipēdam ir obligāti jābūt reģistrētam CSDD (kaut arī to nepieprasa visi apdrošinātāji, piemēram, Balcia).

Civiltiesiskā apdrošinājuma summa ir 1000 EUR ar pašrisku 30 vai 45 EUR (atkarībā no izvēlētā polises veida).

Civiltiesiskās atbildības apdrošināšanā If atlīdzina tādus materiālos zaudējumus, par kuriem apdrošinātais ir atbildīgs un kuri tam jāatlīdzina trešajai personai par tā veselībai vai mantai nodarīto kaitējumu.

If gadījumā katrai Velo KASKO polisei ir piesaistīta gan negadījumu, gan civiltiesiskā apdrošināšana – nav iespējams iegādāties negadījumu apdrošināšanu visiem velosipēdiem un civiltiesisko apdrošināšanu piesaistītu vienai personai.

Ja iepriekšējās polises darbības laikā ir iestājies apdrošināšanas atlīdzības izmaksas gadījums, to atjaunojot, apdrošināšanas maksa var pieaugt. Pieļauju, ka tādā gadījumā visvienkāršāk ir doties pie cita apdrošinātāja (kuru gan nav daudz).

Apdrošināšanas lēmumu par izmaksu If veiks 15 (piecpadsmit) dienu laikā pēc visu atlīdzības prasības izskatīšanai nepieciešamo dokumentu saņemšanas dienas, bet pašu izmaksu – 5 darba dienu laikā kopš lēmuma pieņemšanas.

Apdrošināšanas teritorija ir Baltijas valstis.

Velosipēda apdrošināšana - Balcia

balcia-logo_vk.webp

Savukārt Balcia atbildēja, ka manas prasības nosegs City Combo apdrošināšana. Papētot mājas lapā, City Combo XXL polise apdrošina braucamo līdz 3000 EUR par 49 EUR gadā, bet, atbildot uz manu e-pastu, Balcia piemin, ka apdrošināšanas summa ir iespējama līdz pat 10000 EUR.

City Combo polises veidam nav pašriska, polisi slēdz ar kopēju limitu visiem ģimenes transportlīdzekļiem, kā arī to reģistrācija CSDD nav obligāta. Līdzapdrošinātie ir visi ģimenes locekļi.

Tāpat kā citiem apdrošinātājiem, galvenais nosacījums ir tāds, ka pārvietošanās līdzeklim ir jābūt pieslēgtam pie nekustīga objekta, vai jāatrodas slēgtā telpā.

Palūdzu nosūtīt piedāvājumu, kas atbilstu manām prasībām, un piedāvāja polisi ar 5000 EUR vai 10000 EUR apdrošinājuma summu, kā arī variantu kombinēt divas mazākas, piemēram 5000 + 2000 EUR polises.

Apdrošināšanas teritorija ir Latvijas Republika.

Velosipēda apdrošināšana - BTA

bta-logo_vk.webp

BTA piedāvā trīs velosipēdu apdrošināšanas polises, visās ir iekļauta negadījumu un civiltiesiskās atbildības apdrošināšana:

  • A programma – atlīdzība līdz 1000 EUR, 30 EUR gadā;

  • B programma – atlīdzība līdz 2000 EUR, 40 EUR gadā;

  • C programma – atlīdzība līdz 3000 EUR, 50 EUR gadā.

Jāpiebilst, ka maksimālā atlīdzības summa tiks izmaksāta velosipēda pilnīgas bojāejas vai zādzības gadījumā. Bojājumu gadījumos vienu reizi apdrošināšanas periodā var tikt atlīdzināti līdz 100, 200 vai 300 EUR attiecīgi.

Civiltiesiskās atlīdzības apdrošināšanas atlīdzība ir 1000, 2000 vai 3000 EUR attiecīgi.

Kā arī citiem apdrošinātājiem, arī BTA noteikumi ir diezgan līdzīgi – pārvietojoties ar velosipēdu, ir jāievēro CSN, velosipēdam ir jābūt reģistrētam CSDD velosipēdu reģistrā u.t.t.

Īpašuma apdrošināšanas aizsardzība ir spēkā visiem velosipēdiem, kas norādīti apdrošināšanas polisē, savukārt Nelaimes gadījumu un Civiltiesiskās atbildības apdrošināšana – visām personām, kas norādītas apdrošināšanas polisē.

Apdrošināšanas teritorija ir Latvijas Republika.

Velosipēda apdrošināšana - Gjensidige

gjensidige-logo_vk.webp

Gjensidige bija vienīgā apdrošināšanas kompānija, kas man piezvanīja. Kaut arī neesmu no tām personām, kam patīk runāt pa telefonu (dodu priekšroku sarakstei), tomēr saņemt zvanu bija patīkami, jo kompānijas pārstāvis varēja sīki un detalizēti pastāstīt arī par apdrošināšanas atlīdzības izmaksu procesu un piemērus.

Gjensidige mājas lapā informācija par apdrošināšanas polišu cenām nav pieejama, tāpēc šajā gadījumā saziņa bija obligāta.

Atbildē Gjensidige piedāvāja apdrošināt visus velosipēdus atsevišķi – lētāko par 1000 EUR, dārgāko par 4000, bet elektrovelosipēdu par 2300 EUR.

Piekritu šim variantam, bet pēc kāda laika saņēmu zvanu, ka, diemžēl, nevar piedāvāt augstāku apdrošināšanas atlīdzību par 3000 EUR priekš velosipēdiem, tāpēc 4000 EUR vērto velosipēdu var apdrošināt par 3000 EUR, bet abus pārējos vienā papildus polisē ar kopējo atlīdzību arī līdz 3000 EUR.

Katras šādas polises cena ir 31,20 EUR gadā un tā darbojas Baltijas valstīs. Ir iespējams izvēlēties arī pašrisku. Man piedāvāja 35 vai 70 EUR pašrisku par vienu polisi – izvēlējos pirmo. Apdrošināšanas kompānijas pārstāvis pieminēja, ka, izvēloties lielāku pašrisku, polise būs nedaudz lētāka.

Gadījumā, ja apdrošinātājs atlīdzina kādu summu polises darbības laikā, nākošā polises cena var pieaugt par 20%.

Apdrošināšanas teritorija ir Baltijas valstis.

Sarakstā neiekļautie apdrošinātāji

Šajā sarakstā neiekļāvu šādus apdrošinātājus (vai arī apdrošināšanas starpniekus) – Altero, Citadele, Compensa, Ergo un Swedbank. Šīs kompānijas piedāvā velosipēdu apdrošināt kopā ar iedzīvi vai arī piedāvā citu apdrošinātāju pakalpojumus. Ja velosipēdu apdrošināt kopā ar iedzīvi, tad šāda veida apdrošināšanas noteikumi ir savādāki un daudziem nemaz nederēs.

Piemēram, mana māja jau ir apdrošināta Swedbank – mans velosipēds arī ir apdrošināts kā iedzīve, bet šī apdrošināšana nedarbosies tiklīdz es ar to došos ārpus mājas.

Citadele piedāvā iegādāties BTA velo apdrošināšanu, bet Altero – Balcia.

Kopsavilkums

Ērtākai pārskatīšanai tabulā zemāk esmu apkopojis apdrošinātāju datus.

Gada maksas kolonnā esmu ierakstījis summu, kāda būtu jāmaksā, lai polise darbotos uz visiem šajā rakstā pieminētajiem velosipēdiem (pat ja ir jāpērk vairākas polises un tās nenosegs pilnu summu velosipēda pilnīgas bojāejas vai zādzības gadījumam). Pēc šīs kolonnas datiem var novērtēt aptuvenās cenu atšķirības starp apdrošinātājiem.

Nosaukums

Maks. apdrošināšanas summa

Pašrisks

Apdrošināšanas teritorija

Gada maksa

If

1000 EUR

45 EUR

Baltijas valstis

~280 EUR

Balcia

10000 EUR

Nav

Latvijas Republika

~115 EUR

BTA

3000 EUR

Nav

Latvijas Republika

~110 EUR

Gjensidige

3000 EUR

35 vai 70 EUR

Baltijas valstis

~70 EUR

Ja vēlies apdrošināt savu velosipēdu priekš pārvietošanās tikai Latvijā, nāksies izvēlēties no pagaidām pieejamiem četriem apdrošinātājiem – If, Balcia, BTA vai Gjensidige. Šeit gan izvēlei nevajadzētu būt grūtai, jo prasības un piedāvājums katram ir diezgan individuāls. Ja vēlies apdrošināt savu braucamo Baltijas valstu teritorijā, tad izvēle ir vēl mazāka - tikai If vai Gjensidige.

Secinājumi

Manā gadījumā If apdrošināšana vispār neder pat manam ~2000 EUR vērtajam Cube velosipēdam, toties der trīs citas apdrošināšanas kompānijas, jo ar savu velo ārpus Latvijas nebraucu (vismaz pagaidām).

Lielākajai daļai velobraucēju derēs jebkura no šīm polisēm (ja velosipēds nav dārgāks par 1000 EUR). Ja mana velosipēda cena būtu 1000 EUR, un ar to pārvietotos pārsvarā Latvijā, es izvēlētos BTA vai Gjensidige polisi. Papildus tam izvērtētu to, cik bieži esmu iekļuvis negadījumos iepriekšējo gadu laikā. Manā gadījumā no velosipēda pat nokritis neesmu gadus 8 – 10, tāpēc izvēlētos Gjensidige, jo mans lielākais risks šobrīd ir velosipēda zādzība.

Jāpiebilst, ka If ir visdārgākā polises cena, bet Gjensidige – vislētākā, kaut arī jāņem vērā tas, ka BTA un Balcia velo apdrošināšanas polisēm nav pašriska.

Par Balcia agrāk neesmu tik daudz dzirdējis (salīdzinot ar citām kompānijām). Arī Balcia nosacījums, ka velosipēdam nav jābūt reģistrētam CSDD, šķiet dīvains, kaut arī no otras puses velosipēda reģistrācija CSDD arī nesniedz nekādu papildus aizsardzību, kā tikai to, ka vari pierādīt, ka esi velosipēda īpašnieks (ko varētu izdarīt arī ar pirkuma čeku).

Uzraksti komentāru – vai tu apdrošini savu velosipēdu? Ja apdrošini – pie kāda apdrošinātāja? Ja nē – kādi tam ir iemesli un vai plāno nākotnē apdrošināt?

Es tikmēr iegādāšos velosipēda apdrošināšanu no Gjensidige savam Cube Stereo, jo tuvā nākotnē plānoju veikt eksperimentu, kam apdrošināšana ir kritiski nepieciešama.

Kādu apdrošināšanu es izvēlējos?

Pēc ilgiem apsvērumiem, augstākminēto Cube Stereo velosipēdu, kuru iegādājos par 2200 EUR nemaz neapdrošināju, jo eksperimentu vēlos veikt velosezonas laikā (gaidiet to kaut kad pavasarī, ja viss izdosies, vajadzētu būt diezgan interesantam materiālam). Tomēr, tā kā jau biju ieplānojis "apgreidoties" uz labāku braucamo, visu laiku pētīju dažādus pilnas amortizācijas velo piedāvājumus Latvijā un ārzemēs (pārsvarā bike24.com).

Jau biju nolēmis pavasarī iegādāties šo skaistuli (Cannondale Jekyll 1) - gan konfigurācija, gan izskats šim velosipēdam ir lielisks, kaut arī tas ir smagāks nekā mans Cube Stereo velosipēds (16kg pret 14,7kg). Protams, tas ir loģiski, jo šis ir Enduro velosipēds un paredzēts lielākām slodzēm - attiecīgi tā uzbūvei jābūt masīvākai un izturīgākai.

cubestereo_vk.webp

Tomēr vienu dienu veikalā Fans Garoze parādījās lielisks piedāvājums Cube One22 daļēja karbona velosipēdam (nopirktu par 3300 EUR bez pedāļiem, pilnā cena - 4599 EUR). Ilgi nedomājot, nākošajā dienā palielināju maksājumu kartes limitus, rezervēju velosipēdu (bija pieejams tieši man vajadzīgais L izmērs) un devos uz veikalu.

Obligāts uzdevums pēc šī velosipēda iegādes bija to apdrošināt. Vēru vaļā šo rakstu un sapratu, ka mana vienīga opcija ir Balcia, jo neviens kompānija nepiedāvā apdrošināt velosipēdu par 4600 EUR. Piereģistrēju velosipēdu CSDD, sagaidīju reģistrācijas apstiprinājumu un sazinājos ar Balcia.

Nosūtīju Balcia e-pastu ar rāmja numuru, pirkuma dokumentu (čeku), kā arī paša velosipēda bildi un piedāvājumu saņēmu 17 (!) minūšu laikā. Nolēmu velosipēdu apdrošināt par 5000 EUR, sadalot maksājumu divās daļās (reizi pusgadā). Par visu gadu apdrošināšanas summa ir 89 EUR - es veicu pirmo maksājumu 44,50 EUR apmērā. Tādējādi mana apdrošināšana ir spēkā pusgadu. Nākošais maksājums ir februāri, kad vēlreiz ir jāsamaksā tā pati summa, lai apdrošināšana būtu spēkā.

balcia-piedavajums_vk.webp

Uzskatu, ka tas ir diezgan labs piedāvājums, ņemot vērā velosipēda cenu. Protams, ka es vēlētos pārbaudīt, kā strādā šis apdrošinātājs, no otras puses ceru, ka tādas iespējas nebūs :).

Papildus tam, nesen pamanīju reklāmu iekš Facebook, ka Balcia ir pieejama aplikācija. Lejupielādēju, piereģistrējos 30 sekunžu laikā. Vēlos uzteikt aplikācijas izstrādātājus, jo tā tiešām ir ērta, kā arī nav nekur vairs jāpieraksta, kad ir jāapmaksā nākošā apdrošināšanas daļa - par to brīdinās pati aplikācija.

balcia_vk.webp

Taisnības labad ir jāpiebilst, ka aplikācijas ir pieejamas arī citām šajā rakstā pieminētajām apdrošināšanas kompānijām, no kurām es jau izmantoju ERGO aplikāciju - bet Balcia ir pacentušies un es to šobrīd novērtēju kā vissmukāk un labāk izstrādāto aplikāciju gan izskata, gan lietotāja pieredzes ziņā.

Papildinformācija

Pievienoju dažādus bukletus, ko saņēmu no apdrošinātājiem (pieejami arī viņu mājas lapās).